Jeg spiste fiskesuppe. Kjempekoselig med sånne kvelder. Det ble seier på Aspmyra i går kveld I finværet på Aspmyra var det god stemning. Ingen mål i første omgang, men flere sjanser. Jeg og min datter satt nærmest bak ene målet. I første omgang var spillerne sjelden nært oss. Det passet oss bra siden dette var Zürich sin box. I andre omgang var det omvendt. Mye spill ved vårt mål og også 2 skåringer. Mange sjanser hvor ballen burde ha funnet veien mellom stengene. Litt vel spennende de siste minuttene. Zürich fikk et mål og presset på for å få flere.
Pressekonferanse med Bodø/Glimt dagen før kamp - NRK
Bodø / Glimt Kamp Livestreaming Idag (2023)Erzähl uns, von welchem Club du Fan bist! Und schon erhältst du exklusiven Zugang zu Infos nur zu deinem Verein! - Klicke auf das Logo deines Club um fortzufahren. Ja wir wissen, Popups nerven. Es dauert aber weniger als 15 Sekunden... Versprochen! Ein Schritt fehlt noch vor dem Anpfiff! Email-Adresse eingeben, Zugangslink gemailt bekommen, Link klicken, und schon bist Du stolzer Teil unserer exklusiven {teamName}-Community! Netter Versuch! Wir brauchen in der Tat deine richtige Email - vielen Dank im Voraus! Hiermit erkläre ich mich einverstanden, dass diese Seite mich über wichtige Vereins Infos von informieren darf.
En spennende kamp med mange sjanser til begge lag. Neste kamp mot dem blir på Aspmyra i november. Og hvilket vær blir det her nord på den tiden tro? Hjemmekamper i Europaleage i boks. Det var mange som ikke klarte å skaffe seg billetter til hjemmekampene mot Arsenal, PSV og Zürich. Min datter klarte bragden fordi hun havnet i en tidlig kø.
Bodø/GlimtSlik stiller Glimt mot SilkeborgI dag spiller Bodø/Glimt sin siste treningskamp før de to kampene i Serieligaen mot Lech Poznan. Motstander er danske Silkeborg, og de gule stiller med følgende lag (4-3-3): Faye Lund - Wembangomo, Moe, Lode, Sørensen - Vetlesen, Berg, Grønbæk - Mvuka, Pemi, Pellegrino.
((SPORT###)) Bodø Glimt mot Lech Poznań på live 16 februar
Kampene: Villareal: (3-4 borte og 3-0 hjemme) Hapoel Beer Sheva (0-0 hjemme og 1-1 borte) Austria Wien (4-1 hjemme og 1-1 borte) Det gav denne tabellen: Videre som gruppetoer og dermed playoff mot Glimt. I hjemlig liga ligger de på tredjeplass i skrivende stund tre poeng bak Legia Warzawa, men et lite hav bak overraskelseslaget Raków Częstochowa som leder suverent. Lagets trener er nederlandske John van den Brom.
TV-bildene skaper stor Glimt-bekymringBODØ/GLIMT - VIBORG 3-4:Bare to uker før europacupkampen mot Lech Poznan har det dukket opp dårlige nyheter for Bodø/Glimt. Ikke bare tapte laget 3-4 i en treningskamp mot danske Viborg i Spania. En drøy halvtime ut i kampen pådro også Fredrik Bjørkan seg en skade som lignet på en strekk i hamstringen. Se video av hendelsen her: Venstrebacken holdt seg tydelig til baksiden av låret og haltet av banen før han la seg ned og tok hendene til ansiktet. – Nei, nei, nei, en marerittomgang for Glimt, kommenterte Direktesports utsendte kommentator Stian Høgland da bildene av Bjørkan rullet over skjermen.
Stor stemning og konsert med Tungtvann fikk vi med oss. Flyet med Glimt spillerne var forsinket og vi valgte å dra før de kom. Vi hadde det veldig fint den tiden vi var der. Bodø/Glimt førr evig! Mer, mer, mer. Og det får vi i februar når de igjen skal spille kamper i Europa. 3 fotballkamper og en konsert. I alle 3 kampene fikk jeg det slik jeg ønsket Først vant Arsenal så Aston Villa og tilslutt Bodø/Glimt. På kvelden var jeg frivillig på en konsert i Bodø Domkirke. Kor, orgel og trompet.
Bodø/Glimt - Lech Poznan Lagoppstilling UEFA Europa Conference League FotballVideoResultaterGolfSykkelTennisAll sportLogg innLogg innHjemVideoResultaterPopulære sporterGolf HjemKalender/ResultaterWorld RankingDP World TourPGA TOURTurneringerSykkel HjemKalender/ResultaterNorske ryttereTV-guideTurneringerTennis HjemKalender/ResultaterATPWTATurneringerFotball HjemKalender/ResultaterVMEliteserienOBOS-ligaenEuro 2020LigaEliteserien HjemKalenderTabellToppscorerTV-guide Motorsports HjemKalender/ResultaterFormel 1MotoGPFIA ETCRFormula EAll sportAlpint HjemKalender/ResultaterKalenderMenn rangeringKvinner RangeringWorld ChampionshipAll sportAlpint HjemKalender/ResultaterKalenderMenn rangeringKvinner RangeringWorld ChampionshipBasketball HjemKalender/ResultaterNBAEuroLeagueEuroCupLigaBryting HjemKalender/ResultaterEliteserien HjemKalenderTabellToppscorerTV-guide FantasyFotball HjemKalender/ResultaterVMEliteserienOBOS-ligaenEuro 2020LigaFriidrett HjemKalender/ResultaterDiamond LeagueWorld ChampionshipsVM IndoorTurneringerFristil HjemKalender/ResultaterGolf HjemKalender/ResultaterWorld RankingDP World TourPGA TOURTurneringerHopp HjemKalender/ResultaterKalenderMenn rangeringKvinner RangeringHåndball HjemKalender/ResultaterWorld ChampionshipsEMTurneringerKombinert HjemKalender/ResultaterKalenderLangrenn HjemKalender/ResultaterKalenderMenn rangeringKvinner RangeringWorld ChampionshipMotorsports HjemKalender/ResultaterFormel 1MotoGPFIA ETCRFormula EAll sportOlympiske Leker HjemVideoOlympic Channel Tokyo 2020ParalympicsRoing HjemKalender/ResultaterRugby HjemKalender/ResultaterWorld CupPremiershipUnited Rugby ChampionshipLigaSandvolleyball HjemKalender/ResultaterSeilingSkiskyting HjemKalender/ResultaterKalenderMenn rangeringKvinner RangeringVMSkøyter HjemKalender/ResultaterSnooker HjemKalender/ResultaterNorthern Ireland OpenMastersMesterskapSnowboard HjemKalender/ResultaterSpeedway HjemKalender/ResultaterKalendertabellSprangridning HjemKalender/ResultaterSvømming HjemKalender/ResultaterVMTurneringerSykkel HjemKalender/ResultaterNorske ryttereTV-guideTurneringerSykling - Bane HjemUCI Track Champions LeagueTennis HjemKalender/ResultaterATPWTATurneringerTriatlon HjemKalender/ResultaterVintersport HjemKalender/ResultaterAlpintSkiskytingLangrennAll sportFotballKalender/ResultaterVMEliteserienOBOS-ligaenEuro 2020LigaUEFA Europa Conference League / Runde 1Aspmyra Stadion / 16.
Avisa Nordland, Sport | Sport
Billettsalget som omfattet alle 3 kampene skulle starte kl. 13, men allerede en halv time før var det mulig å komme seg inn i køen. Dette visste ikke Glimt og la ikke ut linken for billettsalg før klokka 13. Mange 1000 hadde funnet en snarvei inn i køen. Etter 10 minutter var alle billettene solgt. Mange sinte supportere som ikke får se kampene.
En koselig stund i kirka i mitt liv. Å scanne billetter og ønske publikum velkommen til konsert liker jeg veldig godt. En fin kveld sammen med barna mine. Dessverre ble det tap 1-2 mellom Glimt og PSV. Men de er likevel videre til kvalifisering til conference league. Det er spennende hvem de kommer i gruppe med. Nye spennende kamper over nyttår. Før kampen var jeg på Egon sammen med guttene mine. Masse folk på byen i gule klær. God mat og godt øl.
Bodø GlimtBillett til årets første kamp for Glimt er i boks. Kamp i Conference league 16. februar. Jeg får nok bruk for både glimtvottene og varmevesten jeg har fått i gaver. Det blir spennende å se hvordan været blir. Motstander er Lech Poznan fra fra Polen. Nå er Bodø Glimt i Spania på treningsleir. Jeg håper på en spennende kamp her i Bodø.
Klubben jakter en ny i hans sted. Det begynner å haste siden Europaeventyret fortsetter om en måned. Jeg gleder meg masse til viktige kamper igjen. Mer god mat. Vår datter ønsket seg boknafisk med gulrotstuing og bacon. Det var ingen dum ide. Den smakte fortreffelig. Ikke akkurat billig mat men verdt vær krone. Etter middagen så vi fotballkamp på TV. Bodø/Glimt vant kampen mot Strømsgodset og tok dermed sølvplassen i eliteserien. På en tilstelning i Svømmehallen scene skulle jeg og min datter ta imot spillerne sammen med flere hundre gulkledte supportere.
Bodø / Glimt Kamp Livestreaming Idag (2023) - Fotball I dag
TV-bildene skaper stor Glimt-bekymring - Nettavisen
Bodø/Glimt - Lech Poznan-tropp - Eurosport
Han ble ansatt i sommer. Han er svært merittert og har vært hovedtrener i ADO Den Haag, Vitesse, Anderlecht, AZ Alkmaar, Genk og Al-Tawooun. Klubben huser tre svensker og en nordmann. Filip Dagerstal, Jesper Karlström, Mikael Ishak og Kristoffer Velde er alle viktige spillere for Poznan. Foretrukket formasjon ifølge transfermarkt er 4-2-3-1. Særlig tankspissen Ishak kan bli vanskelig å hanskes med. Glimt har en smal tropp å velge fra grunnet strenge registreringskrav fra UEFA i vintervinduet. Hvert lag kan kun registrere tre nye spillere i spillertroppene sine.
Dobbeltoppgjør Bodø/Glimt - Lech Poznan UEFA Conference League PlayoffHvor: Aspmyra Stadion og Stadion Miejski Når: Torsdag 16. februar kl. 18. 45 og torsdag 23. 21. 00 TV: TV3+ og Viaplay Hoveddommer: Harald Lechner (Østerrike). Dømmes med VAR. Det er bare andre gangen Glimt møter et polsk lag til offisiell kamp. Forrige gang var det Legia Warszawa som ble for sterke i den ellers ekstremt suksessrike e-cupsesongen 2021/22. Etter 2-3-tap på Aspmyra i første kamp og 0-2-tap i returen i Warzawa fikk tidenes første CL-kvalik i Glimt-historien en rask og trist sorti. Lech Poznan startet også årets Europa-sesong i CL-kvalik etter at de vant den polske serien i fjor sommer. De gjorde som Glimt året før og røk rett ut i første kvalikrunde mot Qarabag fra Azerbaijan etter 1-0-seier hjemme og braktap med 1-5 i Baku.
Dermed rykket de et trinn ned på stigen og fortsatte sin Europa-ferd i andre kvalikrunde til Conference League. Der beseiret de først georgiske Dinamo Batumi 6-1 sammenlagt før også Vikingur fra Island (5-1 sammenlagt) og Diddeleng fra Luxembourg (3-1 sammenlagt) måte vike på veien til gruppespillet. Der trakk de Villareal (Spania), Hapoel Beer Sheva (Israel) og Austria Wien (Østerrike).
Bodø/Glimt møter Lech Poznan i conferenceligaens utslagsrundeFotballBodø/Glimt skal opp mot polske Lech Poznan til kamp om å nå åttedelsfinalen i conferenceligaen. 07/11/2022 14:20Det ble klart under mandagens trekning i Nyon i Sveits. Den polske storklubben har tidligere Haugesund-spiller Kristoffer Velde i stallen. Denne sesongen har det ikke gått like bra for den regjerende seriemesteren. Etter 15 kamper ligger laget på 8.
Bodø/Glimt møter Lech Poznan i conferenceligaens
Dobbeltoppgjør Bodø/Glimt - Lech Poznan UEFA Conference